نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
مانژو نیامده می رود!

مانژو نیامده می رود!

 

علی‌رغم شروع تمرینات پیش‌ فصل یوونتوس، این تیم هنوز پرونده‌های باز زیادی با موضوع نقل و انتقال بازیکنان خود دارد. علاوه بر نام‌هایی که به عنوان ورودی‌های احتمالی یووه مطرح می‌شوند، اسامی زیادی نیز در لیست خروج قرار دارند؛ بازیکنانی همچون ماریو مانژوکیچ.

 

به نظر می‌رسد این مهاجم کروات جایی در برنامه‌های مائوریتسیو ساری ندارد و همین امر مدیران بیانکونری را برای فروش این مهاجم قانع کرده است. بعد از شایعات مطرح شده پیرامون این مهاجم 33 ساله که از علاقه‌مندی بورسیا دوتموند برای به خدمت‌گیری او خبر می‌داد، حالا پای بایرن مونیخ، باشگاه اسبق سوپر ماریو نیز به شایعات مربوط به نقل و انتقال باز شده است.

 

مطابق گزارش Bild، روزنامه پرتیراژ چاپ برلین، باشگاه بایرن مونیخ نیز علاقه دارد شماره 17 بیانکونری را از تورین به مونیخ آورده تا همانند سال‌های قبل در بوندس لیگا توپ بزند. در صورت پذیرفتن درخواست باواریایی‌ها، مانژوکیچ بعد از 5 سال مجدداً با بایرنی‌ها همراه خواهد شد و در کنار روبرت لواندوفسکی، یکی از اعضای تهاجمی این تیم می‌شود.

 

گفتنی است ماریو مانژوکیچ، در سال‌های 2014‐2012 همراه با بایرن، 54 بار به میدان رفت و 33 گل به ثمر رساند. او سپس فصل 2014‐2015 را در اسپانیا و همراه با اتلتیکو مادرید سپری کرد. مانژو در سال 2015 به تیم یوونتوس ملحق شد و در 117 باری که برای بانوی‌پیر به میدان رفت، موفق به زدن 30 گل برای بیانکونری شد.

 


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
ساغر واحد
ساغر واحد«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: